კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
მოსწავლის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
მოსწავლემ სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
მოსწავლემ
სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა
|
მოსწავლემ
სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
მოსწავლის
მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
მოსწავლემ
სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა შეუსრულებადი იყო
|
მოსწავლემ
სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა
|
მოსწავლემ სამუშაო დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული
ყველა პუნქტი
|
მოსწავლეების მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, მოსწავლეებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ მოსწავლეებს შორის ფუნქციები არათანაბრად იყო განაწილებული.
|
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, მოსწავლეებს შორის
ფუნქციები სწორად და თანაბრად განაწილდა
|
Saturday, June 21, 2014
მოსწავლეების მუშაობის შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment